...

środa, 30 stycznia 2013

Optymistyczny otulacz

Ostatnio i oby nie chwilowo nabrałam dobrego tempa robótek…..w tym miesiącu udało mi się zrobić sweterek z bałwankiem , spódnicę na szydełku , ten oto otulacz no i chusta wielgaśna prawie juz skończona…popełniłam jeszcze jakąś czapkę….mam nadzieje ,że luty i każdy kolejny miesiąc będą równie produktywne :) Biała spódnica też sie dzierga …:)

bds 173

bds 162bds 158 

Dane techniczne:) czerwoniutki moherek, szydełko numer 4 teflonowe jakieś,szerokość 35cm długość 150cm, kolor wyjątkowo nie twarzowy jak dla mnie….muszę poszukać nowego właściciela :) Czas wykonania: dwa długie zimowe popołudnia Wzorek to takie wyciągnięte i niedokończone słupki :)

Wczoraj moim łupem padło to:

bds 177

Zdjęcie wyjątkowo nieudane ale nitka śliczna, połyskująca w ilości 25dag:)

 

I jeszcze takie niedokończone swetrzysko   80dag razem z resztka włóczkibds 179 .

Żółty to może nie mój ulubiony kolor ale podobno bardzo modny w tym sezonie :)

A na koniec chwilka chwalenia się…moja sukienką , która wystawiłam na WOŚP poszła za 152,50zł….chyba nieźle :)

bds 066

Dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze w poprzednim poście, wybaczcie ,że ja u Was tak mało komentuję ale straciłam laptopa i jestem na łasce i niełasce syna….dopchanie się do tego cywilizacyjnego wynalazku to czasem niezła walka:) Muszę sobie coś kupić …no i jeszcze aparat szwankuje tez przydałby się nowy…samo życie ….

 

 

Do miłego :)

7 komentarzy:

  1. Prześliczny otulacz :) taki energetyczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor Twojego otulacza :)) I świetne łupy :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny otulacz a kolor cudowny.Pracujesz jak ta mróweczka.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście, tempo masz doskonałe :) wiec i nowe niteczki pewnie szybko uda Ci się zamienić w jakieś cudności!
    Otulacz bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Otulacz w czerwonym kolorze dla blondynki ;-*, może pora na jakiś mały konkursik. Bardzo dobre tempo nie tak jak u mnie...a szkoda.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje kwoty osiagnietej na aukcji...powiedzialabym,ze to bardzo nieżle....komin super...wlenki sliczne...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń

Komentarze dodają mi skrzydeł :)) Zostaw choć słówko :))