...

poniedziałek, 28 stycznia 2013

Spódnica dane techniczne



aaaaaa 001 aaaaaa 002 Wczoraj tak bardzo się cieszyłam ,że udało mi się skończyć spódnicę  więc post był wyjątkowo lakoniczny :) Dzisiaj naprawiam i się troszkę rozpiszę:)
Spódnica została zrobiona na zamówienie i niestety nie jestem szczęśliwą jej posiadaczką ale zapewne już niebawem stanę sie właścicielką swojej własnej długiej spódnicy w stylu folk…jak to brzmi:) Sto lat no może troszkę krócej nie chodziłam w długich spódnicach, kiedyś gdy byłam piękna i młoda wprost takie uwielbiałam…później było długo długo nic czyli wyłącznie spodnie…później spódniczki w kolanko a teraz …zobaczymy;)
Powiem szczerze ,że spódnicę widziałam wcześniej , zanim dostałam na nią zamówienie i nie powiem podobała mi się ale nie była na szczycie listy moich oczekiwań…do wczoraj :))
A teraz chwila zarozumialstwa…spódnica jest boska , wyglądam mniej świetnie i jeszcze doskonale się w niej czuję…czyli robie dla siebie ..białą :)

aaaaaa 003

Spódnicę rozpracowały dziewczyny na OSINCE i właśnie posiłkowałam sie tym wątkiem prze robieniu swojej. Później Monika Monawamona podrzuciła link do  pewnego bloga gdzie wg mnie jest lepszy ( niestety link nie działa nie wiem dlaczego )ale miałam za dużo zrobione ,żeby zmieniać koncepcję. Chociaż i w moim przypadku nie obyło sie bez prucia…ślepota źle połączyłam kwadraty wszystkie na prawa stronę a jeden na lewą a miałam sporo zrobione.. prułam i płakałam :)
Najważniejsze ,że spódnica skończona może nie w rekordowym czasie a w przepisowym i wygląda ok :)
saia paty
 http://tathy-tricoecroche.blogspot.com/ schemat pochodzi z tego bloga .




bałwan 002

bałwan 008bałwan 028bałwan 043bałwan 064bałwan 074
Zapomniałam dodać…robiłam z kordonka Garden jasny brąz,szydełko daily 2,5, zużyłam niewiele ponad 30 dag na rozmiar 34/36.


Dziękuję za przemiłe komentarze , one dodają mi skrzydeł chęci do dziergania i niebezpiecznie aczkolwiek milusio łechczą moją próżność :))

9 komentarzy:

  1. Śliczna ta spódnica Beatko. :) Fajnie jak się robi coś dla siebie wtedy chcesz jak najszybciej skończyć żeby ją ubrać. ;) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę spódnica jest bajeczna... a właściwie to ty bajecznie wyglądasz w tej spódnicy

    OdpowiedzUsuń
  3. Biała będzie cudowna :-)
    Idealna na lato...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna :) ale z Ciebie talenciara :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za szczegóły, straszna chudzina jesteś! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna spódnica i bardzo dziękuję za opis. Wyglądasz w niej idealnie ale jak ma się taki rozmiar...zazdroszczę,pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódnica jest przepiękna,zazdroszczę właścicielce,fajnie że też dla siebie taką robisz:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna spódnica a ma pani wzór na ten fragmenty między kwadratami?

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna spódnica i leży idealnie!!!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze dodają mi skrzydeł :)) Zostaw choć słówko :))