...

niedziela, 15 kwietnia 2012

Mam kota ?!?!

Technorati Tagi: ,,

To ,że mam kota na punkcie zakupów włóczkowych to jest juz wszem i wobec wiadomo. Nie tak dawno chwaliłam sie łupem nabytym w sklepie z odzieżą używaną i teraz jak magnes ten sklep mnie przyciąga, nawet jak nie po drodze  to i tak bezwiednie maszeruje w jego kierunku. Jeden z takich spacerków został znów nagrodzony super łupem.

 IMG_0087IMG_0084IMG_0085IMG_0090 IMG_0089IMG_0091IMG_0092 IMG_0093IMG_0094

zakupy super udane, z portfela tylko 46 zeta ,żyć nie umierać!

W poniedziałek  mnie pani znów zapraszała:D:D

  A to nasz nowy domownik a właściwie domowniczka: Antosia, dostałam ja razem z imieniem , na które i tak nie reaguje.. może z czasem sie przyzwyczai.

Zuzka super szczęśliwa!

IMG_0096IMG_0099IMG_0105 IMG_0098

Zdjęcia kota niestety kiepskie.Stworzenie nader ruchliwe i uchwyć toto do dobrej fotki wręcz niemożliwe:)

No polu robótkowym coś się dzieję ale bardzo powoli. Pomysłów dużo, włóczki są tylko wena gdzieś …

Ostatnio korzystając z dobrej pogody i wizyty mojej mamy, która mogła zająć się trochę Zuzką ,szalałam w ogródku.

A dziś pada i podlewa nowo posadzone roślinki, aż miło popatrzeć jak wszystko zaczyna rosnąć:)

Witam nowych obserwatorów, pozdrawiam stałych bywalców i dziękuje pięknie za przemiłe komentarze.

Pozdrawiam:)

13 komentarzy:

  1. Zakupy rewelacyjne :))) aż Ci zazdraszczam:)) a kocina jestśliczna :))) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też "zazdraszczałam: jak się blogowe koleżanki chwaliły łupami też chociaż w tym szczęście mi dopisuje:))
      Pozdrawiam cieplutko w ten deszczowy dzień:)

      Usuń
  2. Ty to masz szczęście, jak będziesz miała za dużo to wyślij do mnie chętnie odkupię:)
    śliczny nowy członek rodzinki, czyżby drapnął Zuzię? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim tempie już wkrótce mogę mieć za dużo...o ile to w ogóle możliwe:))
      Ale jakby co dam znać:))
      Kicior nie groźny Zuzi nie podrapał, miała poślizg w pogoni za kotem na dywanie, stad podrapany nosek.

      Usuń
  3. Niezłe łupy.
    Kot jak kot, ale córcia śliczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu córci i własnym:))

      Usuń
  4. sliczny kot..rewelacyjne wloczki...musze tez znalesc takie zlote zródło...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu!
      Próbowałam u Ciebie na blogu dodać komentarz niestety bezskutecznie. A dzisiaj onet informuje ,że Twój blog nie istnieje!
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Córcia słodziutka i piękniutka, koteczka milusia, a sklepu zazdroszczę!
    Pozdrawiam
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  6. Super łupy. Na pewno powstanie z nich coś pięknego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś powstanie, już powstaje ale czy pięknego to się okaże:))
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. łał łał to dopiero łupy , ta żółciutka jest śliczna :) zajawka uroczo się zapowiada :)))

    OdpowiedzUsuń

Komentarze dodają mi skrzydeł :)) Zostaw choć słówko :))