...

sobota, 10 marca 2012

Czerwona i czarna



Znowu chusty. Gail z Agory Ram jeden motek plus może 10m drugiego, blokowanie zakończone fiaskiem. Mam tej włoczki  jeszcze 2kg albo i więcej ale niestety nie jestem z niej zadowolona, chociaż jakość w porównaniu do ceny zadowalająca:))

gail

szl modowy 032 

szl modowy 035

szl modowy 041

szl modowy 043

 

I druga wykonana z dwóch kolorów cudownego moheru. Trzyma swoja formę, niezwykle miękka i cieplutka. dostała ją moja najlepsza przyjaciółka Dorotka. Dzisiaj została wypożyczona do zdjęć ale tylko na chwilkę ponieważ Dorka nosi ją nawet w domu, ta ją lubi. A jestem bardzo szczęśliwa,że sprawiłam jej taką radość i przyjemność:)) Powstał z tej włóczki plus motek

  zdjęcie pożyczyłam z e-dziewiarki

szl modowy 005

szl modowy 011

szl modowy 026 

 

szl modowy 029

szl modowy 006

Zdjęcia robiłam dzisiaj  w ogrodzie, niestety wyszły jakieś takie zamglone, zresztą spieszyłam się bo mimo,że słoneczko świeci to zimno jak diabli.

 

Witam serdecznie nowych obserwatorów:))

Dziękuję za przemiłe komentarze. Życzę udanego weekendu.

 Lecę nadrabiać zaległości z całego tygodnia, pranie, sprzątanie i takie tam , mam nadzieję ,że wygospodaruję chwilkę na dzierganie. Niestety przy mojej Zuzce czas leci błyskawicznie a bałagan narasta w tempie zastraszającym . Mam nadzieję ,że Zuzka z demolowania mieszkania wyrośnie a ja się lepiej zorganizuje::)))

 

11 komentarzy:

  1. Piękne chusty :))) A Zuzia wyrośnie i to bardzo szybko :)) moja też taka była bałaganiara a teraz to już duża panna pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję ,że wyrośnie bo inaczej ja osiwieje w tym bałaganie:D
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. piekne chusty..sliczne...dobrze miec przyjaciol...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piekne!!!Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne,gail to mój ulubiony wzór
    A chuste potraktuj parą z żelazka,bez dotykania-daje świetny efekt przy akrylu

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój też, Zrobiłam już kilka i nadal jestem w nim zakochana:))
    Z parą spróbuje. Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I kolejne cuda pokazujesz!!!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze dodają mi skrzydeł :)) Zostaw choć słówko :))