...

niedziela, 12 lipca 2009

Rodzic jedynaka

Mat pojechał na tydzień do babci.Wczoraj pełna optymizmu i wielu planów nicnierobienia i robienia wszystkiego zarazem go odwiozłam pomachałam na pożegnanie i z zapałem zabrałam się za porządkowanie ogrodu bo tak zarósł chwastami,że coś strasznego. Cezar został z nami bo oddawanie dziecka i psa byłoby szczytem lenistwa o ile dziecko już jest prawie mężczyzną i nie sprawia wielu kłopotów to pies jest raczej szczególnej troski.Przekonałam się o tym już wczoraj wieczorem. Cezar łaził jak struty . co chwilę zaglądał czy przy bramie nie ma przypadkiem Mata, nie przeszkadzał mu padający deszcz i ciągał mnie do samochodu chyba w wiadomym celu ...jego pana miałam mu przywieźć!!. Mnie się ten nastrój wczoraj się nie udzielił ale dziś... leje deszcz a ja łażę z kąta w kąt...próbowałam coś wydziergać ale jakoś weny nie posiadam...pooglądałam blogi.. pogapiłam się w telewizor tak dosłownie bo jedyne co pamiętam to ,że widziałam "Maję w ogrodzie"....pobawiłam się z Cezarem..a późnym popołudniem to i mojego męża wzięło...wyciągnął wiatrówkę i strzelał do puszek ,ja też sobie postrzelałam z nudów...nawet RAZ trafiłam co wcale nie poprawiło mi humoru. Dobrze ,że niedziela już się kończy jutro znajdę sobie jakąś robotę i tydzień zleci.Jak znam życie Mat dłużej u babci nie posiedzi raczej porwie ją do nas ....nie ma to jak lato na wsi.


W poprzednim poście chwaliłam się ,że robię torebkę..zrobiłam ale ma już nową właścicielkę, jest nią moja siostrzenica, jak zrobi fotki to chętnie je pokaże.Zabrała torebkę jeszcze mokrą i jak bardzo było mi miło jak zaraz coś do niej upchnęła, ubrała się w wydziergany przeze mnie topik i gdzieś poleciała. Chyba była zadowolona.
Robię dla niej jeszcze jedną letnia bluzeczkę ale marnie mi idzie...zdecydowanie mam więcej chęci do pracy jak mam dom pełen ludzi...

Parę dni temu wybraliśmy się do źródełka św. Mikołaja to zaledwie kilka kilometrów od nas ...piękna okolica i cudne widoki...
Można o nim przeczytać
TU
Zrobiłam nawet kilka fotek











Co jakiś czas postaram się pokazać inne piękne miejsca w moich okolicach.
Pozdrawiam
Miłego wieczoru

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze dodają mi skrzydeł :)) Zostaw choć słówko :))