...

sobota, 15 listopada 2008

Nowa dostawa

Nic tak nie cieszy oszalałej robótkowiczki jak.....dostawa nowych włoczek.
Wczoraj późnym popołudniem dostałam przesyłkę...1 kg ciemno zielonej Jasmin madame tricote i jeszcze po motku beżu, brązu i rudej.Zamówiłam też na próbę po 10 dag luny metalic, beżowej a właściwie ecri i brązu. Kilka dni wcześniej przyszła jeszcze jedna przesyłka też z allegro a w niej kartopu gokova jaśniutki zieleniutki i wrzosik.Obie po 1 kg no i w bardzo atrakcyjnej cenie.Już mam na nie nowe pomysły ale o tym innym razem.
Z zielonej jasmin już zrobiłam kawałek tyłu męskiego swetra, robi się z niej świetnie i bardzo szybko, jest mięciutka w dotyku,lekko schodzi z drutów, jak dla mnie to nawet zbyt prosto.Z wydajnością też nie najgorzej zrobiłam kawałek 57cmx42 i zużyłam jeden motek. Jestem z niej zadowolona.
O innych zapasach włóczkowych ani zakupach, które jeszcze nie doszły nie napisze bo mój mężuś czyta tego bloga:)
A tak na marginesie wczoraj jak rozpakowywałam przesyłkę jakoś tak dziwnie na mnie patrzył, jakby z uśmiechem ...chyba widział jak jestem szczęśliwa oglądając, dotykając i podziwiając "łupy"








A teraz z innej beczki czyli kulinarnie...
Mój 14letni Synuś dzisiaj robił sałatkę, znalazł ją na jakimś forum..... o grach komputerowych...a ja myślałam ,ze tam to nic dla siebie nie znajdę:).
Sałatka wyszła pyszna ...Jestem dumna ze swojego dziecka...jak się zajmę przetwarzaniem w/w włoczek to razem z ojcem nie umrą z głodu...

Dla zainteresowanych przepis:

Sałatka z kurczakiem


puszka kukurydzy
por
2 zupki chińskie
curry
majonez
pierś z kurczaka
kapusta pekińska


Makaron zalać szklanka wrzątku przykryć aż całkowicie wchłonie wodę i zmięknie.
W tym czasie pokroić kurczaka , przyprawić curry i podsmażyć na oleju.
Ostudzone składniki wymieszać, dodać pokrojoną kapustę pekińska i pora oraz majonez i doprawić do smaku. Palce lizać
Smacznego.

2 komentarze:

  1. wiem jak to jest jak sie cieszy nowa wloczka..rozumiem i podzielam a przepis moze byc fajny.wyprobuje....pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu Ty w raju pracujesz:)ale ja nie wiem czy bym chciała....bam bardzo słabą silną wolę:D
    Pozdrawiam B.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze dodają mi skrzydeł :)) Zostaw choć słówko :))