...

niedziela, 9 marca 2014

Komplet ślubny

Od zawsze marzyłam,żeby zrobić suknię ślubną taka z prawdziwego zdarzenia i moje marzenie spełniło sie jakby połowicznie.

Zostałam poproszona o zrobienie kompletu do ślubu cywilnego, klientka koniecznie chciała długą i konkretnie   spódnicę a bluzka miała być w typie bokserki i tak dziergałam takie coś.

Czy efekt końcowy zadowala ? Tego jeszcze nie wiem , mam nadzieje ,że tak:)ślubny 007

ślubny 004  ślubny 010

Miłej niedzieli, za oknem piękna pogoda chyba za moment trzeba otwierać sezon ogródkowy :)

15 komentarzy:

  1. Komplet jest świetny,już na Fb podziwiałam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudny:)ja też już podziwiałam na Fb:)Mogłabym być taką panną młodą!!!!!!!!!!pozdrowionka bardzo słoneczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      W sumie jak się głębiej zastanowię to ja też mogłabym byc tak wystrojona panna młodą :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Mistrzostwo po prostu ,taki piękny że brak słów ,żeby opisać to piękne zjawisko które widzą moje oczy .
    Gratuluję ,jestem pewna że zachwyci pannę młodą .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję , bardzo dziękuję aż się zarumieniłam na tyle komplementów :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Cudnie się prezentuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności! Ależ dużo pracy w to włożyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  6. Komplet jest fantastyczny!!! Ten tył bokserski (wcale mi ta nazwa nie pasuje do takiej delikatnego ,eleganckiego stroju ;) )super wygląda!!! Koniecznie wrzuć fotki na żywym człeku,bo wyglądać to będzie bosko!!!
    Cofnęłam się trochę postów wstecz , bo mam zaległości i jestem pod wrażeniem Twoich prac!!Wspaniałe !!! I masz świetną figurę , nóżki super!!! Kobieta z ,,nogowymi "kompleksami się na tym zna ;)
    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ladny komplet slubny. Szkoda, ze nie wstawilas przodu bluzeczki. Panna mloda bedzie wygladac z pewnoscia jak zadna inna. Chetnie zobaczylabym zdjecia ze slubu. Moze panna mloda je udostepni do opublikowania. Podziwiam Twoja pracowitosc. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny komplecik. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna kreacja! Ale sie dziewczyno musialas napracowac! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny komplet :-) Wspaniały miałaś pomysł na górę pasującą do spódnicy i zgodną z zaleceniami zamawiającej.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze dodają mi skrzydeł :)) Zostaw choć słówko :))