...

piątek, 15 lutego 2013

Historia pewnej cudownej kobiety

Chciałam sie dzisiaj podzielić zdarzeniem , które wprawiło mnie w euforię ,szczęście , zachwyt i i jeszcze wiele pozytywnych uczuć , których nazwać nie potrafię :)

Kilka dni temu napisała do mnie Pani Magda, że robi porządki we włóczkach i chętnie, całkiem bezinteresownie sie ze mną podzieli swoimi zapasami. Na początku było mi głupio bo wiem z własnego doświadczenia ,że o wiele łatwiej jest dawać niż brać, ale pani Madzi okazała się przemiłą kobietą i po telefonicznej pogawędce  chętnie przystałam na Jej propozycję.

Dzisiaj przesyła do mnie dotarła, liczyłam na niewielka paczuszkę z kilkoma motkami włóczki, jakież było moje zaskoczenie jak na pani na poczcie przytargała ogromną pakę, którą z trudem mogłam udźwignąć:)  W podskokach władowałam pakę do bagażnika i  przekraczając wszelkie możliwe przepisy drogowe dotarłam do domu.

Z niecierpliwością otwierałam przesyłkę no i doznałam SZOKU!!!!

Nie dość ,że ponad 8kg dobrości ,to jeszcze przecudnych włóczek, wszystkie nowiusieńkie, pachnące, mięciutkie , ekskluzywne , przepiękne i ogromnych ilościach….

fot 009fot 010fot 012 fot 011fot 014fot 015 fot 013fot 016 Nie mogę uwierzyć ,że to wszystko prawda… Zuz mnie szczypała aż mam siniaka a uwierzyć nadal trudno. 

Jestem taka szczęśliwa !!!

 

Madziu dziękuję, jesteś kobietą wielkiego serca :)))

 

Piszę Madziu bo powiem Wam w tajemnicy ,że dzisiaj przegadałyśmy przez telefon ponad godzinę tak jakbyśmy sie znały sto lat :)

25 komentarzy:

  1. życie jest piękne i dobrzy ludzie się trafiają na naszej drodze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda i ciesze się ,że właśnie na mojej drodze ............

      Usuń
  2. Napewno Pani Madzia wie że wełna jest przekazana w złote rączki, i wykorzystana na piękne Twoje prace:)Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Na świecie dobrzy ludzie spotykają również dobrych i uczynnych ludzi. Ale dostałaś smakołyki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziękuję :)))
      Magda a to nie Ty przypadkiem chciałaś nasionka rącznika?

      Usuń
  4. Dobre uczynki zawsze do nas wracają, pod różną postacią:) Ta jest wyjątkowo mięciutka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten dobry uczynek jest mięciutki i milusi dla serca :)

      Usuń
  5. Coś wspaniałego, taka dobroć,tyle przepięknych niteczek :))) Jak ja Ci Beatko zazdroszczę takiego cudnego prezentu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Beatko popłakałam się jak zobaczyłam taka pakę...zanim ją otworzyłam ...

      Usuń
  6. Wszystkie zazdroszczą ,tylko się nie przyznają!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się...ale to zdrowa zazdrość moim zdaniem :)

      Usuń
  7. Wspaniały prezent:)I przyznaję się,że zazdroszczę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem , wiem...muszę ten dobry uczynek podać dalej :)

      Usuń
  8. Dobro wraca , zazdroszcze takiego prezentu.Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja bym chciała też spotkać na swojej drodze taką panią Madzię... :)) Naprawdę świetny prezent, wielkie ukłony dla tej dobrej duszyczki :))

    OdpowiedzUsuń
  10. no tylko pozazdrościć takich prezentów i Pani Magdy dobrej duszyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Są jeszcze dobrzy ludzie na tej Ziemi - mogła spalić c'nie?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne włoczki - no to teraz do roboty !

    OdpowiedzUsuń
  13. To teraz czekam na te cudeńka które z nich zrobisz :)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały prezent otrzymałaś od wspaniałej osoby.Dobrze,że takich osób jeszcze jest trochę.Wszystkie te piękne włóczki w twoich rękach zostaną przerobione na wielkie artystyczne dzieła użytkowe.
    pozdrawiam serdeczne .

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście, wspaniały gest z jej strony :)
    Śliczne włóczki! Już widzę jak pięknie zamienisz te kłębuszki w cudne ciuszki :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze dodają mi skrzydeł :)) Zostaw choć słówko :))