...

poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Zagadka z marnymi nagrodami:)) Podpowiedź

Moja pasja ogrodowa nie jest ostatnio zbyt eksponowana na tym blogu , dlatego tez postaram sie to naprawić.

Na początek zagadka.

Co to za roślinka?

IMG_0049

 Dla trzech pierwszych osób , które udzielą poprawnej odpowiedzi nagroda w postaci kilku nasionek tej roślinki, które własnoręcznie zebrałam w ubiegłym sezonie. :))



Podpowiedź.: To roślina jednoroczna osiągająca spore rozmiary. W moim ogródku około1,7m :)) Świetnie wyglądają posadzone w grupie po 3-5 szt.

5 komentarzy:

  1. uczciwie mowie,ze nie wiem co to za roslinka...ale jestem ciekawa...cierpliwosci zycze w kurowaniu kotka...i sloneczka i ciepelka i poweru by znow chcialo sie chciec...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam bladego pojęcia...
    Ale wygląda fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jest mi tenwidok obcy, ale nazwać nie potrafię!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam :) Nie jestem pewna ,ale czy to nie tak zwany potocznie ,,kasztanowiec" taki dość wysoki ,liście ma podobne do kasztanowca (drzewa) i trochę z kolorem ciemno czerwonym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się!!! Chociaż w następnym poście jest odpowiedz:))
      Chcesz nasionka?

      Usuń

Komentarze dodają mi skrzydeł :)) Zostaw choć słówko :))