...

sobota, 24 października 2009

Kursik cześć 2 plus Mis Borysek

Ta część kursu powinna pojawić się jako 1 ale nie przemyślałam wszystkiego dokładnie i w związku z pytaniami co ? jak?gdzie? kiedy? postanowiłam do tematu wrócić.

INSTALACJA

tutaj  pobieramy program

pobieranie

Klikamy w ikonkę pobierz, w wyskakującym okienku zaznaczamy”zapisz plik “.

W zależności gdzie przeglądarka zapisuje pobierane pliki, odnajdujemy:

instalka

Klikamy i rozpoczynamy instalację:

instalka1

instalka1

instalka2

 

Odznaczamy programy, które chcemy zainstalować z Windows Live. Ja wybrałam dwa writer i galerię fotografii, ale jeśli ktoś ma potrzebę zainstalowania wszystkich nic nie stoi na przeszkodzie.Trzeba zostawić wówczas ptaszki obok nazw:)

Troszeczkę cierpliwości i pojawia się:

writer.....

writer .......  

Teraz pozostaje nam tylko zarejestrować się w  usłudze Windows Live:

writer1

Jesteśmy zarejestrowani :))

W menu start naszego komputera odnajdujemy: Windows Live/ Edytor w usłudze Windows Live

writer.........

Zaczynamy blogować:)

 

Miś Borysek do przygarnięcia u Aglayi (mam nadzieję ,że dobrze odmieniłam nick)

mis Borysek

Czyż nie jest słodki?!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze dodają mi skrzydeł :)) Zostaw choć słówko :))