...

sobota, 25 lipca 2009

Blogowe wędrówki:)))

Już od kilku dni nic mi się nie chce, wymówki mam niezłe bo to za gorąco i jak tu życ jak na dworze w cieniu 35 stopni. Dziś znów pada i też jestem usprawiedliwiona:D
Powędrowałam sobie troszkę po necie i po blogach w poszukiwaniu inspiracji.
Inspiracji nie znalazłam ale znalazłam to:




Znalazłam TU




Te fotki znalazłamTu


Więcej zdjęć tutaj

I jeszcze takie

TUznalezione
TU


Zdjęcia pochodzą z tego bloga
Wystarczy juz chyba tego wariactwa na dziś:))
Proponuje głosowanie na najbardziej odjazdową fotkę?!

2 komentarze:

  1. ja głosuję na niebieskiego Yeti :) na dalekiej Syberii by było ciepło i... mieciutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zagłosuję na parkę w czerwieni i bieli!
    rewelka!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze dodają mi skrzydeł :)) Zostaw choć słówko :))